Skuteczna reklama w Adwords

Masz Pytania? Chcesz wiedzieć więcej?

wspierany przez:Projektowanie i wykonanie stron internetowych, Agencja Reklamowa w Krakowie - Anronet tel. +48 12 294 14 10

GOOGLE ANALYTICS

Internetowe narzędzie do analizy statystyk stron internetowych i aplikacji.
Usługa nie tylko mierzy sprzedaż na stronie i liczy konwersje, ale dostarcza informacje, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny, jak do niej dotarli i co możesz zrobić, by chętnie do niej wracali.
Google Analytics instalowany jest na stronie www przez wklejenie fragmentu kodu JavaScript.

Narzędzia analityczne

 

Pozwala generować różne raporty, sam decydujesz, jakie dane chcesz oglądać, i dostosowywać swoje raporty kilkoma kliknięciami myszy do własnych potrzeb.

Analityka treści

 

Pomaga dowiedzieć się, które części witryny mają dobrą skuteczność, a które strony są najpopularniejsze, dzięki czemu możesz poprawić wygodę użytkowania.

Analityka reklam

 

Pozwala mierzyć cały potencjał swoich reklam w sieciach społecznościowych, na telefonach komórkowych i w wyszukiwarce oraz reklam displayowych, analizując dane o ich wyświetlaniu. Powiąż działania w swojej witrynie z kampaniami marketingowymi, by zyskać pełny obraz i zwiększać skuteczność reklam.

Analityka danych mobilnych

 

Dokonuje pomiary wpływu użytkowników komórek na Twoją działalność. Jeśli dodatkowo tworzysz aplikacje mobilne, Google Analytics udostępnia zestawy narzędzi dla programistów do systemów iOS i Android, które pozwalają sprawdzać, jak użytkownicy korzystają z aplikacji

Analityka społecznościowa

 

Mierzy skuteczność Twoich kampanii w mediach społecznościowych. Możesz analizować, jak użytkownicy posługują się witryną oraz jak reagują na Twoje treści na platformach społecznościowych.

Analityka konwersji

 

Przez wiele funkcji analitycznych Google Analytics dowiesz się, jak wielu użytkowników przyciągasz do witryny, w jaki sposób oni z niej korzystają i jaką osiągasz sprzedaż.

CO ZYSKUJESZ ?

•  Wiedzę na temat efektów wszystkich działań marketingowych związanych z Twoim biznesem

•  Wiedzę na temat efektywności kampanii reklamowych AdWords i Facebook Ads

•  Raporty dotyczące między innymi:

•  Konwersji

•  Konwersji wspomaganych

•  Ścieżki konwersji

•  Współczynnika odrzuceń

•  Odsetku nowych użytkowników na stronie

•  Ilość czasu spędzony na stronie

•  Wielkość przychodów (przy skonfigurowanym module e-commerce)

•  i wielu innych odstępnych na koncie Analytics

•  Wiedzę na temat zachowania klientów na stronie.

CO ROBIMY ?

•  Audyt strony, kampanii internetowych i konta Analytics

•  Identyfikujemy cele i strategię marketingową

•  Konfigurujemy Google Analyticsa: ustalenie celów, konwersji, ustawienie filtrów, remarketing, listy odbiorców itd.

•  Integrujemy z Google AdWords i Google Search Console

•  Analizujemy dane a na ich podstawie wprowadzamy zmiany w działaniach

FORMULARZ – BRIEF DO WYPEŁNIENIA