Skuteczna reklama w Google Ads

Masz Pytania? Chcesz wiedzieć więcej?

wspierany przez:Projektowanie i wykonanie stron internetowych, Agencja Reklamowa w Krakowie - Anronet tel. +48 12 294 14 10

REKLAMA NA FACEBOOK, REKLAMA W SOCIAL MEDIACH, PROWADZENIE PROFILI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Facebook to ogólnoświatowy serwis społecznościowy, skupiający ponad miliard użytkowników. Możecie Państwo wykorzystać ten potencjał do promocji swojej marki. Z uwagi na to, że prowadzenie profilu firmowego na Facebook wymaga poświęcenia sporej ilości energii i czasu, firmy coraz częściej powierzają to nam.
Na Państwa życzenie stworzymy ciekawą i dopasowaną do grupy docelowej treść. Każda nowa wiadomość dostosowana jest do charakteru profilu. Publikowane informacje i prezentowane grafiki są zawsze przygotowane w oparciu o ustalone z Państwem założenia.

FORMULARZ – BRIEF DO WYPEŁNIENIA













PRZYKŁADOWE STRATEGIE

Wariant A

Budowa zasięgu i grupy fanów Treści tworzone i prezentowane na profilu są silnie nastawione na budowanie zasięgu. Taka forma bazuje na zasadzie rozpowszechniania ciekawych informacji znajdujących się na profilu przez samych użytkowników. Dzięki takiemu wirusowemu charakterowi rozpowszechniania informacji, profil zyskuje bardzo duży zasięg. W naturalny sposób rozszerza się krąg osób, do których dociera informacja. Można to osiągnąć poprzez:

-humor internetowy: tzw. memy internetowe, frazesy, koncepcje, grafiki i filmy rozprzestrzeniającej się pomiędzy powielającymi je osobami

-ciekawostki branżowe, artykuły i filmy o tematyce powiązanej z branżą firmy

Działania mające na celu budowanie zasięgu i grupy fanów jest nastawiona na efekty głównie w dłuższym okresie (po ok. 6 miesięcy). Efekty takiej strategii poprzez bardzo duży zasięg mogą dać nieprzeciętne efekty we wzroście świadomości marki.

Wariant B

Strona informacyjna. Wariant silnie nastawiony na treści informacyjne dotyczące bezpośrednio działalności firmy i oferowanych przez nią produktów. W ramach prezentowanych treści przedstawiane są użytkownikom np informacje na temat:

-nowości w ofercie

-aktualnych promocji

-zmian na stronie

-trwających wydarzeń

Wariant strony informacyjnej, charakteryzuje się niskim przyrostem fanów, ale wysoką informacją na temat firmy i jej produktów. Stosuje się go głównie w połączeniu z kampanią promocyjną i w kiedy potrzeba szybkich efektów prowadzenia fan page.

Wariant C

Mieszany. Publikowane wiadomości dotyczą zarówno firmy i jej działalności, jak i treści nastawionych na zasięg wirusowy. Proporcja między nimi jest dostosowana do aktualnej sytuacji na fan page (standardowo 1:1). Takie połączenie daje stosunkowo duży zasięg wśród społeczności internetowej, a zarazem pozwala na generowanie zainteresowania firmą już w krótkim okresie.

ILE TO KOSZTUJE

how much logo red yellow
Przygotujemy dla Państwa różne strategie reklamy w social media

Facebook, Instagram, Linkedin

Przygotowanie profilu Facebook, Instagram, Linkedin

-przygotowanie koncepcji graficznej oraz przygotowanie grafik na poszczególne elementy profilu

-uzupełnienie osi czasu o kluczowe wydarzenia historii firmy

-stworzenie skategoryzowanych albumów ze zdjęciami

-stworzenie i dostosowanie potrzebnych zakładek do charakteru profilu

-przygotowanie treści na profilu pod kątem PR

-uporządkowanie komentarzy pod dotychczasowymi wpisami

 

Prowadzenie profilu Facebook, Instagram, Linkedin

-prowadzenie profilu

-utworzenie na życzenie większej ilości zakładek

-zamieszczenie specjalnie przygotowanych treści, często z odpowiednio stworzoną grafiką np. tekstów eksperckich lub ciekawostek tematycznych w postaci linków

-moderowanie wpisów w tygodniu (odpowiadanie na pytania, kontrola wpisów, ewentualne usuwanie, opinie, tworzenie nowych wątków)

-rozesłanie informacji reklamowej do bazy danych klientów, z dostosowaniem do działalności klienta zlecającego

-organizowanie akcji promocyjnych

-prowadzenie kampanii płatnych